Blogin aloitus
Tänään on tasan viisi viikkoa siitä, kun pakkasimme itsemme ja tavaramme autoon ja lähdimme laivalla kohti uutta kotimaatamme Itävaltaa. Auto oli lastattu Annalla (34v), Lassella (34v), Lyydialla (5v) ja Urholla (2v) ja seikkailu oli valmis alkamaan. Syynä uudelle kotimaalle ja seikkailulle oli Lassen uusi työpaikka, ja me muut lähdimme rohkeasti mukaan.
Blogin nimi on sanaleikki meidän sukunimestä, mutta samalla kuvaa myös sitä, että uudessa kotimaassa oleminen on alkuun sivusta seuraamista tien vieressä, ennen kuin liikennevirran sekaan uskaltaa heittäytyä. Blogin on tarkoitus toimia meille päiväkirjana, jotta tästä ajasta jäisi meille muitakin kuin hataria muistoja ja toisaalta kertoa terveisiä täältä ystäville ja sukulaisilla ja kaikille, ketkä tätä jaksavat lukea 😀.
Tervetuloa mukaan matkaamme!
Elämä on täynnä suuria ihmeitä sille, joka on valmis ottamaan niitä vastaan. (Muumipappa)
Anna, Lasse, Lyydia ja Urho
1.2.2021 Bregenzissä

Kommentit
Lähetä kommentti